fryser galet och känner mig seg..?

kanske börjar jag bli sjuk? jag hoppas inte det iallafall,
för frisk vill jag ju helst vara alltså..

har som sagt kollat på blåsningen hela dagen/kvällen,
men nu finns det inga mer avsnitt ännu, blir att kolla på nåt annat,
men då är frågan, på vad? om ni vet nått bra som går på tv så säg till =)

alla är jäkligt osociala också måste jag dock säga!
är alla ute idag? eller är alla bara allmänt tråkiga idag kanske?
hm.. lägger alla åt sidan nu haha så ska jag krypa ner i sängen.

har jag nämn att jag slutat röka? jajamensan :D riktigt duktig är jag,
3e dagen nu faktiskt, så snart är jag inne på 4e, woho, håll tummarna!

nu har jag faktiskt inget mer intressant och skriva, inte ens detta var det?
men ja, lite fick jag ur mig, vet inte om detta blir sista inlägget ikväll,
kanske skriver jag ett till men om inte så hörs vi ju imorgon sötisar, puss.

nu vill jag allt ha värme, jag vill ha vår nu.. ingen mer snö eller kyla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0