GODMORGON

Vakna för 20 min sen ungefär =) Tänkte ju som sagt åka in till Norrköping idag men det blir nog inte så, jag mår inte alls bra, har skit ont i ryggen osv.. O jag har verkligen ingen lust o tvätta o det dära nu då, och stressa för att hinna till kl 5.. men vem vet, jag kanske ändrar mig, vi får se hur det blir, just nu mår jag inte alls bra för det iaf!

Är så galet sugen på någonting, så jag ska baka, det första jag gör på morgonen. Men esh nåt gott får man ju i sig då iallafall :D För jag orkar verkligen inte gå ner till affären, frågan är vad ska jag baka nu då? TIPS? =D

Nej nu har jag tänkt ett tag på vad jag ska skriva mer haha.. Men jag ska fixa nåt att baka nu, sen kommer jag med Filmtips I think ;) bara hålla utkik! mwaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0