godnatt mina läsare

Nu ska jag krypa ner i sängen och tänka på alla mysiga saker man kunde gjort ifall jag hade nån mysig kille bredvid mig! Hahahaha nej nu skoja jag faktiskt, jag ska sova så mycket jag bara kan tills jag ska upp vid 10 o börja tvätta, städa osv, buhuu, men ibland måste man.

Kollade som sagt på "Farsan" den hade jävligt mycket humor men den var ändå gripande faktiskt på nåt sett, iallafall i slutet, sådär puttinutti.. Rekomenderar verkligen den :)

Nej nu ska jag borsta tänderna sedan lägga mig, hoppas ni andra med får sova så gott när ni ska sova o att ni som redan sover o läser detta imorgon (just nu) sovit gott, hehe.. Puss och godnatt. :*

Jag och Johan... <3 - lite över 1,5 år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0