har inte blivit något bloggande

pga att jag inte orkat ta tiden att sätta mig vid datan och börja skriva blogg! har haft fullt upp men ändå inte.. som sagt resten utav kvällen igår spenderades med vicky, lolle & tobbe k =) vi hade gaalet kul faktiskt, satt och prata om allt och ingenting, men vi skratta så vi hade ont i magen. gick sen och la mig vid halv 5 men somna inte förens 7-8 på morgonen, och ändå gick jag upp vid 12, jag var så himla trött, men så somna jag om ett tag till idag som tur var, men ändå inte tur, jag som skulle träffat adelina, men det blev ju som sagt inte av då, eftersom klockan sprang iväg!

jag & lolle skulle egentligen varit hemma själva idag tills kvällen då micke & jimmy skulle komma hem efter krogen, men jag bjöd hit bäkka också, gud så mycket jag saknat henne, även om det bara var 3 dagar innan vi sågs innan det! vi satt & sjöng en massa, eller iallafall jag :$ hihi.. sen bjöd lolle hit johanna & josse.. sen bara efter 15 min så kommer micke, tobbe b och några, tydligen skulle dom inte på krogen så det flög in folk genom dörren.. mår inte alls så bra heller, så orkar inte ens umgås med dom, alla sitter i tv rummet nu, det är väl ett 20tal personer!

följde bäkka hem nyss typ också, till stan, sen gick jag hit igen och nu sitter jag här med tobbe b & ludde & pratar, får se vad som sker asso.. är så himla trött med! måste lägga mig rätt snart, eftersom jag ska upp tidigt och åka till bäkka för vi ska fixa oss och sedan dra till ett bröllop!

men vi hörs senare, puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0