har vart i norrköping idag

vakna vid sisådär halv 12, oh vid 12 tänkte jag skriva ett inlägg men blev att jag hoppa in i en dusch och fixa mig lite snabbt, sedan åkte jag med mammas kille in till norrköping! mötte bäkka sedan drog vi hem till hennes moster, eftersom vi skulle vara barnvakt åt lilla alina, eller ja lilla o lilla, hon har blivit så stor alltså o kopia utav jennifer (barndoms vän, men vi har ingen kontakt längre, bäkkas kusin). just det, även när vi hämta alina ifrån skolan, den bäkka o jag gick på när vi var små, så kommer det fram en kille, jimmy han vi då hade som musiklärare, jag trodde inte han kände igen mig, haha men jodå, han tar tag i mig o ler sen säger han "ojoj, du har blivit kraftig du" hahaha fyfan, jo men visst! iallafall så gick vi till affären för att handla saker, sen gjorde vi pannkakor o satt o prata.. skratta gaalet. alina lärde mig även ballet ;) nån som vill se? haha nja tror inte ens att jag vågar visa. vid 8 sen så drog vi hem till bäkka lite snabbt, sen när vi väntar på spårvagnen så vi kan åka o hämta bäkkas mobil som hon glömde, så lägger vi massor glas på spårvagnsspåret som småbarn haha vi ville se vad som hände, fan det sköts ju iväg glas överallt :P usch så barnsligt, men vi var bara tvugna.. sedan tog jag bussen hem kl 10 o nu sitter jag här o bara tar det lugnt, blir nog lite film osv om ett tag om jag hittar nån bra :) jaja, bjuder på lite bilder oxå.

Min älskade Rebecka, gud vad jag älskar denna människa. <3

Alina, kopian utav sin syster, haha sötnos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0