hemma nu!

drog ifrån m, l & j vid 1 idag/igår, hem till bäkka, så duscha vi och fixa oss lite snabbt, sedan bar det av till hageby, där festen skulle vara! vi börja vid 6 ungefär, till klockan 1. det var 36-40 personer där, så det var MYCKET att göra.. fram med massa mat, bort med all, nya tallrikar, glas, bistik, bort med det, nytt nytt nytt, påfyllning påfyllning, påfyllning, bort, bort, bort.. ja ni fattar! men det var ändå kul faktiskt =) tog halv 2 bussen hem, eller ska man säga halv 3 bussen, eftersom man ställer ju fram klockan 1 timme nu ikväll/inatt.. jaja, hemma är jag nu iallafall, men det har vart 3 bra dagar i norrköping iallfall.. just nu mår jag inget vidare faktiskt, blev riktig deppig, haha börjar bli för vanligt.. iallafall, lägger in lite bilder nu med, videosar orkar jag inte nu. puss

Fredags-morgon.. Ludde fyllde 20 år! =) (jag & ludde)

tobbe b, bräähh =D

ludde och micke "dansar" hehe

rolig bild på mig och looolle =)

min älskade bäkkis

lördag, bäkka o jag påväg till bröllopsfesten! =D
(hade inget annat att ha på mig)

bäkka i köket, 5 min paus! haha

tillslut fick vi äta, men dock hann vi inte äta mer än hälften! haha

bäkkis o jag, skit trötta, i väntan på taxin! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0