hos älsklngs johan

börjar med detta..
ST, du har inte missat nåt haha :D we're just friends.

iallafall, blev inget uppdaterande igår! pga att jag inte hade internet,
igår skulle jag som sagt träffat carro o allt det där, men det blev inte av
för det hände massor utav saker igår som gjorde att det inte gick.
umgicks då istället med bäkka, johan & rille, o det var underbart!

åkte även förbi vilbergen o träffa newstone haha, drygarsel som ja fixar cigg åt.
efter det blev det mc o sen hem till johan o bara chilla, skratta galet.

har faktiskt saknat min bäkka enormt & även johan som gör mig hel.
o kul att umgås o komma närmare rille såklart haha. :D

sov hos bäkka o nu är vi hemma hos johan igen!
blir att umgås med dessa två o rille idag, kan inte bli bättre.
får se vad som händer osv, uppdaterar mig nog mer när jag kommer hem.

måste bara säga att jag är glad att denna dag spenderas med dessa iaf,
inte världens bästa dag idag.. 1 års dagen, menmen det blir nog bra ändå.

dom är bäst.
puss

Kommentarer
Postat av: madde

2010-03-03 @ 21:41:24
Postat av: madde

ja jag vet gumman, allt kommer bli bra.

du vet att ja finns för dig också, älskar dig <3<3<3<3

2010-03-03 @ 21:42:40
URL: http://madeelenekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0