hos pappa igen

vakna vid 12-1, gick upp och mina systrar hoppa på mig! :) så söta, älskar dom så sjukt mycket. iallafall, sen blev det att sitta lite vid datan o det, sen skjusa mammas kille hem mig till pappa!

igår kväll innan jag gick o la mig prata mamma o jag i 1 timme typ, om vårat liv innan hon träffa simon för 7 år sen?! nåt sånt.. helt galet egentligen vilken uppväxt jag haft och måste säga att min mamma är en ängel, en riktig kämpe! :( älskar henne så mycket!

nu iaallafall, så för jag inte så mycket.. pappa är och hämtar pengar, så om ett tag ska vi dra och sola, det behövs, är som ett vandrande lik fan, haha. men vi hörs senare :) pussar.

kolla vilken fin bild lolle gjorde till mig, på min syster!

Min bebis. <3

Min kaxiga älskling! <3

Älskar dig över allt annat mamma. <3

Mami & jag.. dock gömmer vi oss bakom händerna :D

Kommentarer
Postat av: selma

bästa familjen <3

2010-03-22 @ 13:07:34
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0