i stora familjen

kom hit vid halv 2 typ, då vi direkt åkte till viberga och storhandla, patricia och jag höll på och larva oss med vagnen hela tiden haha så himla kul, hon är så söt, min lilla prinsessa! Denise är så himla dryg, hon kommer bli en kaxig brud så akta er boys and girls ;) jaja, efter vibergablev det netto sen godislagret.

när vi kom hem blev det käk och så kom simons pappa :) sen blev det fika! och nu så sitter jag på broshans rum och käkar godis med han och små pratar.. vi kolla nyss på det där med WTC, usch lika hemskt varje gång :(

jaja, nu ska jag fortsätta umgås med bror och prata med min saknade adelina på msn, puss.

Kommentarer
Postat av: Adelina

Saknar dig så mycket.. <3

2010-03-19 @ 20:32:19
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0