igår och idag

idag: jaa, jag hann inte skriva igår eller hann gjorde jag väl.. men var för upptagen då jag cama med vicky, haha blir crazy med henne, kan inte sluta skratta och går och lägger mig med både huvudvärk och ont i magen! :D hm, nu så håller jag på att tvättar osv, ska snart hoppa in i en dusch, ska nog duscha i nån timme asså, galet skönt, vattnet rinner ner över kroppen!

igår: till kvällen vid 7-8, drog jag ut med min bellut/bellis, det är bara hennes och mitt ord, så ingen behöver ju använda det :) hahaha. nej men vi drog och sola, efter så drar vi ut och går ett tag, sen när vi är vid netto.. hahaha läs detta:
bella - neej kim, niklas är där!!!
jag (kollar bakåt) - va? vart?
bella - nej, där framme, kolla..
jag - nej jag ser inte en ända jävla människa, vart fan menar du bella?
bella (as garvar) - ooooj! (hahahahahaha)
jag - asså hallå????
bella - det var fan en netto skylt!
jag (då går vi förbi skylten) - jo men hej niklas :)
och så fick vi oss ett gott skratt iallafall, men inte så långt efter skylten snubblar hon på sina egna fötter haha, ja då är man duktig på att gå tycker jag, men hon är söt så det blev ju bara sött.. när jag kom hem sen som sagt så började ju camandet, tänkte flera gånger skriva, men dog av huvudvärk och skratt.. ja, ni får det ju nu iallafall. gamal bild på mig och bellut:

nu måste jag få tag på min pappa så han tar ut pengar åt mig, så jag har någontin i norrköping nu när jag ska dit! förstår inte vad han gör haha, skiter i och svarar mig, han vill nog inte ge pengar till mig xD men vi hörs senare, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0