JAG HAR EN ÅSIKT!

jag menar när det handlar om ett bråk, ett tjaffs, en kärlek, en vän, skitsamma nåt med handlig iallafall och man själv är inblandad i saken o inte berättar om annat, då tycker jag dock att man ska berätta hela jävla historien, med eller utan namn, kort eller lång, inte fan förklarar man bara den ena dum? eller att bara en person gjort saken/händelsen? utan det behövs 2 till att starta nåt o det blir då i sin följd en handling! JA PRECIS.. jag står upp för saker jag gjort, eller iallafall sånt jag har en handling i, inte lägger jag handligen bara på en person, när det krävs 2 eller fler personer.
håller ni inte med?

men det är klart, alla är olika som sagt.. men tur det, för jag vill helst vara den jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0