SOPPA

Mumms.. håller på och fixar soppa just nu md pappa o när det är klart blir det nån bra film att kolla på med lite gott till, bättre blir det inte idag faktiskt! Min huvudvärk börjar gå bort också, riktigt skönt.. Hoppas inte den blir värre bara, så är jag glad! :)

Bli inte oroliga eller nåt liknande nu, jag sitter och lyssnar på Tokio Hotel, hahaha. Såg att Adelina gjorde det, så jag tänkte ja varför inte, haha men endel låtar är faktiskt riktigt jävla bra alltså!

T.ex denna låt är riktigt fin..
Tokio Hotel - Spring nicht (Tyska)

Tokio Hotel - Don't jump (Engelska)


Måste även bara få säga hur mycket jag älskar Rebecka, min barndomsvän, 10 år tillsammans o hur glad jag är för att vi inte glidit ifrån varandra.
Och för att jag har Madelene, hon som jag alltid skrattar med oavsett om vi inte gör någonting, älskar oss och jag älskar henne.
Och såklart min lilla Adelina, hon jag delar allt med, våra planer som verkligen lyckas jämt, vår humor är så anorlunda men oslagbar! loovie henne.
Sen min saknade Linn, hon jag inte ser alls ofta, men ändå håller vi kontakten så gott vi kan, älskar min Linsan.

Jaja, vi hörs senare sen.. pussar!


Kommentarer
Postat av: ida

glöm inte att du älskar mig :D

2010-03-16 @ 19:38:52
URL: http://idavakili.blogg.se/
Postat av: madde

aw va söt du är gumman , ÄLSKAR DIG! <3<3<3<3

2010-03-16 @ 23:42:18
URL: http://madeelenekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0