knappt ingen tid för att blogga

nej inte då jag är hos mamma iallafall.. har så fullt upp o umgås med mamma och mina systrar! okej även min bror lite sisådär, men han har vart så dryg på sistonde, tonåring nu -.- haha, ja att jag var sådär o 10 ggr värre kan jag inte förstå, usch vad synd jag tycker om min mamma, efter vad hon fick gå igenom.

nu så lyssnar jag bara på lite musik osv, ska snart kolla på film med mami,
sedan blir det att duscha o lägga mig o glo tv med broshan,
som varje kväll.. haha i några timmar o lite små prat, men det är trevligt!

imorgon ska jag in till norrköping o umgås med carro :D:D riktigt najs.
blir att dra till tobbe b o umgås med honom, sen kanske några fler?
ska bli kul o göra nåt :) kan ju inte neka att det är roligt folk det där.

jaja nu ska jag vara lite social på msn med folket innan jag drar mig..
o förlåt om jag är så dålig med uppdaterningar, ska försöka bättre mig,
men då jag är hos mamma har jag inte ens lust med datan.. ayyaa pusss

bjuder på en gammal bild, lite över 1 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0