lite brunare!

hahaha men långt ifrån brun. bara inne det ser BRUNT ut, men ute nja.. på väg ditt, hör jag hur en bil saktar ner bakom mig, tror ni inte det var min pappa eller? haha jo.. "vart har du fått dom pengarna ifrån då? ;)" - eh, jadu, jag ehm hitta dom he-he.

pratar med linn på msn, gud så mycket jag saknar henne alltså! läntar till i sommar, då jag ska upp igen & hon kommer även ner då också, underbart alltså.

jaja, bäst jag duschar & det nu, så att jag hinner med allt. pusspuss :)

bild ifrån norrland! haha kliar jag mig i huvudet för att försöka förstå folket? eller kanske bara för att fixa till håret? det får ni aldrig reda på ;) hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0