MAN ON WIRE

Ja igår råka det bli "Fire" istället för "Wire", men "Wire" är det som sagt! Det är en dokumentär fast ändå som en film och jag tycker faktiskt det var riktigt fashinerande (stavning?). Det handlar ju om liv och död att balansera mellan world trade center som då fanns, men olagligt tycker jag dock inte ska vara haha är jag lustig? Jaja, bra var den iallafall, den tycker jag ni ska se ni som inte sett den!

_________________________________________________________________
nu ska jag till mamma, men jag lovar, det kommer mer inlägg :D i know you love me.

Kommentarer
Postat av: idaaaaaaa

jag tyckte den va så jävla dålig så orkade inte ens se klart den! hahahaha

2010-03-19 @ 21:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0