ni vet...

när en person kan med bara några få ord få en att känna sig värdefull, att man faktiskt betyder nåt här i världen, att man gör nytta, att man kan göra någon annan glad, stark och lycklig! eller den där kramen som verkligen är med mening och känsla, gör att det känns i hela kroppen och aldrig vill släppa taget? det där leéndet som gör att hela kroppen blir varm.. eller att få känna en närhet på avstånd eller nära en, som verkligen känns bra, som får en glad, att nån verkligen vill vara med en!

vart är det? den känslan? det är konstigt, men har tappat förtroendet för allt/alla nästan. - förstår ni vad jag menar? har eller känner någon mer så? .. helt förvirrande, jag saknar den känslan! kanske är det bara jag som inte vågar ta emot längre? men då tänker jag "är det så konstigt?" kanske ska försöka möta nya vägar, men vart börjar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0