SIMON & VIKKY ÄR PÅ FÖRLOSSNINGEN!

Blir det ett barn idag? Imorgon kanske? Eller var det bara falska vibbar? Hmm, vi får se :D Jag hoppas dom får bebis idaag! Simon skrev till mig på msn för bara några minuter sedan, detta:

Så nu är han iväg, gud vad spänt det måste vara alltså? Och Vikky borde nog vara lite nervös? Önskar dom verkligen lycka till och att det går bra på förlossningen.. Oavsett om dom kan läsa detta nu eller inte, men nu får det vara dags för bebis! Inte ens jag som har nåt med barnet att göra mer än att vara bra vän med Simon och så Vikky längtar riktigt mycket på och få veta om det är tjej eller kille, namn, rund eller smal, bara få se hur söt hon/han kommer va :D hihi.. Tror nog barnet vill ut snart med haha!

Jag vill också ha beeeeebis!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0