sorry, men nu är jag tillbaka.

var som sagt i norrköping igår, och även idag faktiskt. umgicks med bäkka hela dagen igår, vi var på stan o träffa josse & david tror jag han hette, sedan drog vi hem till bäkkis och tog det lugnt sedan for jag hem för jag mådde dåligt, men åkte in idag igen.. hann inte med och blogga, men jag kan ju inte alltid underhålla er haha :D umgicks med bäkka idag med, men sen åkte jag till madde och umgicks med henne, haha alltid lika kul! är så galet trött därför orkar jag inte skriva så mycket, men detta får duga.

nu så tar jag det bara lugnt, ska nog se på "man on fire" tror jag den hette? hahaha minns inte, Ida tipsa iallafall om det :) den verkar bra iallafall.

vi hörs senare sen, puss.

David och Rebecka :)

Lilla jag!

Rebecka och jag såg Karlsson på taket ;) hahahaha humor
ni ska få video ifrån det också, meeen det tar sin tid haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0